Messu- ja somistusalan liitto täytti 50 vuotta

Messu- ja somistusalan liitto vietti 50 v-juhlaansa perjantaina 30.11. Sokos hotelli Vaakunan Kaarre-tilausravintolassa. Perustamisvuoden 1962 innoittamana juhlan teemaksi oli valittu 60-luku.

Talven ensimmäisestä lumimyrskystä huolimatta paikan päälle saapui jäsenyrityksistä yhteensä 55 henkilöä, ja monet viettivät samalla yrityksen pikkujoulujuhlaa. Jouluruokaa ei kuitenkaan nautittu, vaan herkullinen Provence –menu, joka vei lumimyräkän keskeltä ajatukset kohti aurinkoista Ranskan etelärannikkoa.

Kutsuvieraina paikalla olivat liiton edellinen puheenjohtaja Göran Rautiainen, Messut- ja somistus –lehdenilmoitusmyyjät Kari ja Ritva Nyberg ja entinen ilmoitusmyyjä Pentti Tiippana, lehden taittaja Kirsi Rasinen ja yhdistyksen nettisivuista vastaava Timo Turunen.

Somistajayhdistys toi omana lahjanaan Messu- ja somistusalan liiton hallitukselle kutsun yhteiseen kevätretkeen. Leikkimielisen pöytäviirikilpailun voitti Orle Oy, “herkullisella” ratkaisullaan. Illan aikana kuunneltiin nauhoitettua 60-luvun musiikkia, ja Joe Doakes –bändi sai vauhdikkaalla ja taidokkaalla esiintymisellään raikuvat aplodit ja myös porukkaa tanssilattialle.

Illan juhla päättyi puolen yön aikaan, mutta monet jatkoivat vielä pikkujoulutunnelmaa Helsingin keskustan menopaikoissa.